1 mars!

Hejehj!
Nu är helgen över igen. Den gick alldeles för snabbt förbi tycker jag. Jag vill verkligen inte åka hem till Halmstad. Jag vill stanna hos jesper och inte behöva bekymra mig över att jag ska åka hem och lämna honom.
Var ute och fetsade igår his jespers jobbarkompis och det var riiktigt skoj och en jäkla massa folk måste jag säga. Ingen ville tyvär in till stan så det blev att stanna där hela kvällen men det gjorde faktiskt inget. Det är kul att man börjar lära känna en massa nu och fler lär det säkert bli!

Har varit och tränat också. Jag känner mig riktigt duktig faktiskt och jag var på riktigt träningshumör så då blir det så mkt roligare:D nu ska jag hänga tvätt! Ha det bra pusspuss♥

Dagens:
Humör: Riktigt ledsen
Kläder: Träningskläder
Hår/smink: Uppsatt i knut och inget smink
Glada: Inget
Dåliga: Att jag ska åka hem
Person: Jesper
Saknad: Filippa och Jesper<3
Hatad: Mig själv

7 månader igår med dig Jesper<3 Jag älskar dig mer än allt annat, tack för att du finns i mitt liv<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0