Kökslektioner!

Hejhej!
Sitter här hemma och har det tråkigt. Vill inte titta ut och förstöra vårkänslorna som man fått. Det snöar nämligen här och är 0 gradit! Jag som trodde att våren var på väg på riktigt nu:(
Hade köket idag och det gick riktigt bra tycker jag:) Jag och Cilla hade hand om husmansspisen och gjorde en suveränt god fiskgryta med lax, kolja och torsk. Mumsfilibabba!!!
Nästa vecka börjas det med kallkök och det är en otrolig lättnad:D inga fler varmrätter på 3 väckor och me like:P haha

Jag hade ju tänkt börja träna och vara duktig men veckan har börjat trögt, det är väldigt svårt och jobbigt när man har köket med så mkt god mat och framför allt desserter men till helgen ska jag ner till gymmet. Jag har varit peppad hela veckan för detta och ska slita riktigt ordentligt!!!

Imon bär det av till Götet till mitt hjärta, jag saknar dig otroligt mycket Jesper<3♥

Dagens:
Humör: Glad, trött
Kläder: Kockkläder
Hår/smink: Uppsatt i en fläta och vanligt smink
Person: Cilla
Glada: EN glad lärare
Dåliga: Ont i ryggen
Saknad: Jesper, gymmet, hästarna och våren
Hatad: SNÖN!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det bäst mina smultron<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0