Aqua!

Nu var det ngr dar sen jag skrev här så tänkte uppdatera lite.
Har precis kommit hem från skolan och sitter och lyssnar på Aqua´s gamla låtar som man lyssnade på i unga dagar. Har städat lite och packat inför imorgon. snart kommer anna med ett par som ska kolla på lägenheten så hoppas josse kommer snart så att hon hinner ta disken för det är hennes tur nu idag. imorgon åker jag till gbg och filippa ska följa med under helgen och det ska bli super mysigt:) vi ska på ett lekland och till ngt badhus så hoppas hon kommer ha roligt men det tror jag. hon har ju inte åkt tåg innan så bara det kommer ju bli en upplevelse. haha!  Idag i skolan så hände en sak. jag brännde mig igen:O haha ngt pucko hade lagt ett lock på en spisplatta som stod på 10:an jag skulle bara känna om de var varmt o det var det eftersom handduken jag skulle lyfta upp det med började typ brinna så den blev helt svart och söndrig. blev till och med ett bränn marke på golvet där jag var tvungen att lägga ifrån mig locket.
Nu går veckorna snabbt ska jag säga. man hinner inte riktigt med själv, det är redan fredag imon och en hel vecka har gått igen! snart åker min stjärna till åre och lämnar mig här nere själv, hoppas du kommer få kul och att du kommer sakna mig till 1000 för jag kommer sakna dig:( så nu lite lyckliga tankar istället, men vad?:P haha jo att josse kom nu så jag slipper vara själv:D weeiii hahaha
men nu ska jag gå:P ha det bäst på er

Dagens:
Humör: glad och trött
Kläder: kock kläderna
Hår/smink: Fläta och vanligt smink
Glada: Snart helg
Dåliga: brännde mig
Person: Alla
Saknad: Jesper och familjen
Hatad: Vet inte:P haha

Pusspuss älskar dig Jesper<3♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0