Torsdag!

Hejhej!
Köket idag i skolan och det var otroligt nog helt okej men det kanske var för att jag fick slippa stå och laga mat och var i luckan och i disken xD Me like<3 Samma sak imon så det är sjukt skönt, sen vid halv 5 imon åker jag till gbg och min äskade Jesper.Äntligen efter en lång och jobbig vecka.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktiskt men jag tror det blir ett varmt bad med ansiktsmask och en hårmask, bara koppla av och låta alla känslor som finns rinna av mig ner i vattnet och sedan ut i avloppet. Jag vet inte vad det är med mig men jag känner mig ledsen, övergiven och helt deprimerad. Jag trodde jag hade kommit över detta nu men det har jag visst inte:( Jag vill inte ha det såhär, jag vill bara vara glad, skratta och sprida glädje till alla runt omkring mig men det känns som om jag stöter bort alla utan mening och det gör att jag blir ledsen. som ett hjul som bara går runt, runt, runt och det går inte att ändra dess rotation mot bra känslor istället för dem dåliga som bara snurrar runt i mig:(!
Igentligen vill jag bara prata av mig men jag kan inte, de enda orden som kommer ut är: allt är bra!!!
men nu ska jag träna lite och sen ska jag ta mitt varma bad!:)<3


Dagens:
Humör: glad, ledsen, förvirrad
Kläder: kockkläderna
Hår/smink: Inbakade flätor och skolsminkning
Person: Sofia
Glada: Veckan är snart slut
Dåliga: Vet varken in eller ut
Saknad: Jesper<3
Hatad: köket

Jesper jag älskar dig, du är mitt allt<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Frida jag vill inte att du ska gå runt och vara ledsen :( så snälla lova att du pratar med mig eller nån annan om de är nått..Och som sagt så finns jag alltid här om du behöver prata..<3

2009-02-26 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0