Tjäänare!

Idag är det Tisdag och klockan står på 11:00 och jag sitter här i jespers mjukisar och t-shirt i soffan och latar mig(a)
Man kan ju undra vart denna dagen ska ta vägen och vi får se vad som händer framöver idag. Jag skulle in till stan igentligen och träffa Micha men hon kunde inte komma idag:/ Väldigt tråkigt tycker jag för jag hade sett fram emot det:) Men men nu är det som det är. Jag får väl gå och ta tag i disken ute i köket så jag har det klart o slipper hålla på med det sen för det kan ju komma i vägen för mig:P hhaha
Lippisen kanske kommer till oss imorgon:D Vet inte om vi ska iväg och åka skidor imon eller på torsdag men hoppas imon så kan jag vara lite med filippa på tors o fre när jesper jobbar:)

Nehe vi höres sen mina vänner Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0