Tisdag kväll!

Hej igen!
Sitter här ensam men om 30 min slutar Jesper och då är jag inte så ensam längre.
Jag har lite dåliga och bra nyheter:):(
Dåliga:
Filippa har blivit sjuk igen så vi kan inte ha henne över helgen:(
Jesper är i åre sin andra vecka när jag har påsklov och det suger ganska stenhårt:(
Bra:
Imon ska vi iväg och åka skidr igen:D
Jag har äntligen skaffat mig en facebook profil:P hahaha så enjoy!!!!

Dagens:
Humör: Grinig
Kläder: mjukisar och min rosa favvo t-shirt
Hår/smink: nersläppt och inget smink
Person: Emelie Björnsson
Glada: Facebook var inte så krångligt:P
Dåliga: FIlippaä r fortfarande sjuk och Jesper är iväg över mitt lov:(
Saknad: Filippa
Hatad: Mitt fruktansvärda ätande:(

Puss på rumpen alla nära och kära:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0