Onsdag och Torsdag!

Hejsan!
Allt bra med er idag? Jag har det toppen i Jespers lägenhet, kollar lite oprah och har precis ätit lite bondomelett!
Igår han jag inte med att blogga. Jag; jesper och hans jobbarkompis var i Hestra och åkte skidor. Jag måste säga att det börjar gå riktigt mycket bättre nu för mig och jag börjar till och med få in lite teknik. Vi hade en jätte trevlig förmiddag och middag i backen. Vi kom iväg kl 7 på morgonen och hämtade upp Erik som Jespers jobbarkompis heter och sen bar det av mot backen. Väl framme var kl 9:58 så dem öppnade prcis och det betyder inget folk och bra snö! Efter ngr timmar i backen tog vi en varm choklad och sen bar det ut igen. På väg hem stannade vi till i Borås och åt en pizza på Pinocchi som var suuupergod:D Det var en bra dag helt enkelt

men över till idag, torsdag och snart skola igen. Kl är 11:40 och det snöar ute. Det ser väldigt mysigt och vintrigt ut men det vill man ju inte se nu i februari. Jag vill ha blomknoppar och kvittrande fåglar! Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, det börjar bli riktigt tråkigt att bara sitta hemma hos Jesper och inte göra något! JAg har liksom ingen fantasi och att gå på stan själv är riktigt tråkigt:( Någon som har något förslag?

Dagens:
Humör: Uttråkad
Kläder: trosor och Jespers tröja
Hår/smink: Nersläppt och inget
Person: Hmm?
Glada: Jesper slutar 4
Dåliga: Att jag har tråkigt
Saknad: Jesper
HAtad: Snön och kylan

Ha det bra snyggingar puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0