Myskväll med älsklingen!

Hejsan!
HUr har eran dag varit idag? Lika snöig som min?
Jag börjar bli ganska trött på snön och kylan just nu, det enda den är bra till är skidåkning men det är ju inget man sysslar med varje dag. Så ge mig vår, sol och varme och en underbar sommar som blir oförglömlig!

Jag tänkte göra det lite mysigt här hemma tills Jesper kommer hem, fira att en vecka är över och att vi båda är lediga i helgen och bara kan vara med varandra. Det blir lite tända ljus, god mat som består av lax, chlisås med räkor, pasta och friterade bläckfiskringar och sen blir det att kolla på sällskapsresan som jag inte har gjort innan och som jag nu har blivit tvingad till att göra:P
Vi får väl se om den är så bra som alla säger, jag kanske äntligen kan lära mig hur jag INTE ska åka skidor:P hahaha

men nu ska jag gå och fixa lite innan jag ska fortsätta och läsa min kriminalare=)

Dagens:
Humör: Glad och uttråkad
Kläder: mjukisar och t-shirt
Hår/smink: Nersläppt oplattat och inget smink
Glada: Jag binder snygga flugor
Dåliga: Ständigt hungrig:S
Person: Monika
Saknad: Skidbacken
Hatad: Min rinniga näsa

Puss och kram på er alla♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0