Lördagsmys och melodifestivalen!

HejHej på er!
Hoppas ni har haft en bra lördag idag!
Jesper överraskade mig med en mysig frukost i vardagsrummet med tända ljus och sällskapsresan. Du är underbar älskling, Tack så mkt för den mysiga frukosten!
Sedan har vi bara legat i soffan och degat framför 2 st av sällskapsresan och det har varit många skratt. Jag har även hunnit med att binda lite flugor idag igen under tiden som jesper spelade lite Xbox och jag måste säga att dem blev riktigt, riktigt snygga:)  Nu håller vi på att göra korv och makaroner som ska bli vårt andra mål för dagen och jag vet vi är inga höjdare på det här med tider när vi är lediga haha.
Ute snöar det för fullt och jag är riiiktigt sugen på att åka skidor men det får nog dröja lite tills dess tyvär:(

Dagens:
Humör: glad
Kläder: Mjukisar och t-shirt
Hår/smink: nersläppt och inget smink
Glada: Stig Helmer Olsson i sällskapsresan
Dåliga: Sovit bort hela dagen
Person: Jesper<3
Saknad: Skidbacken
Hatad: Att jag ätit chips:O

 Ha det bra alla och glöm inte kolla på melodifestivalen;) Pusspuss och på återseende♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0