Hemma Igen!

Hejsan!
Nu är jag hemma i halmstad igen och skolan har kommit igång såhär efter lovet. Dagen började inget bra men gick snabbt upp i kurs igen som tur var. Jag fick reda på i Psykologin att jag låg på G-Vg och att jag är väldigt stark i diskutioner när jag väl öppnar munnen så det ska jag väl kunna göra lite oftare nu då:P haha
Jag har Städat hela dagen idag sen jag slutade skolan för att döva saknaden av göteborg och Jesper. Det märks direkt när jag kommer till Halmstad igen, inget är sig likt och jag känner ständigt en saknad av allt där borta. Men jag kan trösta mig med att det är inte långt kvar nu tills det blir min vardag. Jobbar jag hårt och ständigt sysselsätter mig med läxor, diskning, städning eller matlagning så kommer tiden att rusa iväg och se vi är snart redan i mars. Tiden rusar iväg för oss! Nu ska jag handla lite mat till mitt hungriga kylskåp men innan jag går så är det en sak jag undrar?! Är det någon som vet hur man fixar ett igenteppt vattenrör under badkaret?:O:P haha

Dagens:
Humör: Glad och Nere
Kläder: Jeans, t-shirt, svart kofta
Hår/smink: Nersläppt men uppsatt nu/ Vanlig skolsminkning
Person: Carina min Psykologilärare
Glada: Skolan
Dåliga: En lång vecka framför mig
Saknad: Mamma
Hatad: Mitt kliande sår:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0