Förbannat trött!

Hej på er!
En vanlig skoldag har förflutit och jag måste säga att den var jobbig:O tog ju aldrig slut och jävla vad grejer vi har att göra:O Sen är det köket imon igen och jag vill inte:( vrf valde man inget annat???
Jag sitter och väntar på att semester svenskar ska börja men det är ju inte förrens kl 8 och känns som om jag kommer somna innan dess. Idag blir det en tidig sängdags så man är utvilad imon när helvetet börjar.

Ha det bra! Pusspuss

Dagen:
Humör: Glad och trött
Kläder: jeans, linne och tunn långarmad
Hår/smink: nersläppt lockigt och vanligt sminkad
Person: Sofia
Glada: Alla goa i skolan
Dåliga: Arbetet i POF
Saknad: Jesper<3:(
Hatad: Min fetto mage:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0