Fettisdagen!

Hej alla gottegrisar!
Har ni ätit semlor idag?
Jag få skämmas för det har inte jag men jag åt ett brutalt gott weinerbröd som Jenny köpte åt mig för att jag var snäll och följde med in till stan idag. Det var riktigt, riktigt gott=)
Skolan som vanligt idag, har fått fler lektioner nu efter lovet och det reculterar i fler läxor puuh fast det är ändå inte som i högstadiet då man hade flera läxor om dagen:P Jag älskar gymnasiet haha
Snart börjar köket igen och jag ser inte fram emot det tyvär:/ Ibland undrar jag vrf jag valde hotell och restaurang eller vrf jag valde inriktningen kök?! Alla gör vi misstag i livet men jag hade inte velat ändra på det för jag har ju världens bästa kompisar:D<3
Men till ngt helt annat, visst är det härligt med all sol:D:D Jag har fått riktiga vårkänslor och humöret är i topp. Jag har till och med blivit lite pluggis haha
Men det var väl allt för mig för tillfället!

Dagens:
Humör: Glad och lycklig
Kläder: Jeans, boxer linne, t-shirt och tjocktröja
Hår/smink: Uppsatt i hög toffs och vanligt smink
Person: Jenny B
Glada: Solen
Dåliga: alla läxor
Saknad: Filippa och Jesper
Hatad: Att det kanske ska snöa på torsdag:(

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0