En tråkig måndag!

Ja rubriken säger allt. En trisst, ensam och snuvig måndag är inget jag föredrar men vad ska man göra åt saken? Jo dricka te, hålla ut ngr timmar tills älskling kommer och sen hitta på något som är skoj:) Tadaaah i slutendan en riktigt bra måndag!

Förlåt att jag inte har uppdaterat mig sen i lördags men igår hade jag ingen tid framför datorn. Ni kanske vill veta hur min Tacopaj blev? O jag lovar er att den blev himelskt god! Mumms det blev bara en liten bit över och den tog Jesper med sig till jobbet så jag förmodar att när jag väl anstränger mig så kan jag. Men det gick ju inte helt felfritt kan jag ju inte påstå, det slutade men ett fint köttsår på armen:S Jag råkade stöta i armen i taket på ugnen och brännde mig rehjält och fick en fin blåsa som sprack under natten och som nu är ett fint äckligt läkande sår! Jag hade ingen vidare otur den 13 förrutom att jag plumsade men dagen efter kom den väl på att jag hade haft för lite otur och straffade mig med mitt brännsår:S:P

Alla hjärtans dag var en bra dag:) jag hade köpt blommor till älsklingen och så fick han en god tacopaj, sen kollade vi på melodifestivalen och filmen The perfect man som var riktigt skoj:D Men nu funderar jag på att gå in i duschen och sen spela lite Colin Mcrae Dirt eller vad det heter, jag måste säga att jag äger älsklingen i det spelet:D:P haha

Dagens:
Humör: Glad
Kläder: Morgonrock
Hår/smink: uppsatt och inget
Person: Mig själv än så länge:P
Glada: Att jesper inte jobbar länge
Dåliga: Inte frisk än
Saknad: Filippa
Hatad: Mitt brännsår

Pussohej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0