En duktig dag!

Hejsan!
Åh vad härligt det är att kunna skriva att jag börjar må bättre. Jag fick ett tips av Maria att koka vatten med ingefära och ha i honung och citron och det kändes mycket bättre i min hals efter det:) Så TACK Maria:D
Jag har också varit nere på Frölunda Torg och handlade en fin liten ros till mn älskling och en jätte fin rosa vas som jag tror han kommer tycka se ut som en snopp, men men haha Jag har städat och tvättat och diskat idag så jag har legat i må jag säga. Jag har även gjortpajdegen till tacopajen ikväll som ska vara klar när Jesper kommer. Jag har även bunkrat upp med en massa doftljus i vardagsrummet så att det blir en extra mysig kväll, ikväll framför melodifestivalen.
Ha en superbra dag idag alla och ge varandra kärlek<3

Dagens:
Humör: glad och romantisk
kläder: Rosa jeans och Hello kitty t-shirt
Hår/smink: Nersläppt och mascara
Glada: Alla hjärtans dag
Dålia: Fortfarande sjuk
Person: Jesper<3
Saknad: Familjen och ett jobb
Hatad: Huvudvärk

Puss och kram på er alla<3
Jag älskar dig Jesper<3


Min ros till min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0