Äntligen långledig!

Hejhej!
Nu sitter jag i Göteborg hos Jesper, mitt andra hem. Det var en jobbigt tråkig tågresa men en ännu jobbigare spårvagnsresa hit men jag överlevde. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ta och äta till lunch och jag funderar på att laga mig några chicken nuggets från kronfågeln som är såååå goda. Kan även tillägga att det snöar lite smått här men jag kan gissa att det gör det lite varstans i söder idag. tänkte gå en stund inne i stan när jag ändå var där innan men det blev bara en 5 snabba minuter för väskan plågade mig en hel del. Jag hittade 3 par supersnygga skor, 2 par på Bianco och 1 par på Din sko och jag lovar er, dem är ett måste till sommaren<3
Skolan idag var helt okej, hade religion och sedan svenska. Fick sluta tidigt idag igen, ca lite efter halv 10 och eftersom jag redan hade bokat tåget som gick kl 12 gick jag och Cilla in till stan och espresso hous och tog en fika och snackade lite. Det var mkt trevligt måste jag säga. Jag träffade också Micha för första gången som har sin prao där och det var riktigt kul, jag längtar tills nästa vecka då vi ska shoppa loss inne i gbg city;)

Dagens!

Humör: Glad och hungrig
Kläder: Rosa jeans, linne och kofta
Hår/smink: uppsatt i knut och skolsminkning
Person: Cilla och Micha
Saknad: Familjen
Bra sak: Äntligen lov
Dålig sak: Huvudverk
Hatad: Inget

Ha det bra mina vänner♥
Jag älskar dig Jesper♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0